eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRajfi-Polbank - rekompensata za problemy z kkRe: Rajfi-Polbank - rekompensata za problemy z kk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rajfi-Polbank - rekompensata za problemy z kk
    Date: Tue, 11 Mar 2014 09:09:42 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <lfmgc8$ibu$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lfm9ua$bts$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-162-205.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1394525384 18814 89.67.162.205 (11 Mar 2014 08:09:44
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Mar 2014 08:09:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140310-3, 2014-03-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:600599
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    news:lfm9ua$bts$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > Widziałem wczoraj pismo z Rajfi-Polbanku w którym przepraszają za
    > zamieszanie z ichnimi kk (było na grupie, coś nie działały, wysyłali nowe
    > etc.) i w ramach rekompensaty nie będą pobierać jednorazowo opłaty
    > rocznej, bodajże od 11.2013 do 11.2014 a tym, którym się pobrała w tym
    > czasie to cofną. Także podwajają zwrot na kartę w I kwartale 2014 r. Jak
    > dla mnie to mogli jeszcze później napisać, że podwajają ten zwrot, no ale
    > taki to już chyba jest ten półbank. Było nie było się zreflektowali ;)

    Ja dostałem je dwa tygodnie temu. Podobno ma nie być limitu na zwrot.
    Co ciekawsze, na początku roku złożyłem reklamację i żądanie rekompensaty za
    wynikłe problemy. Formę rekompensaty pozostawiłem do wyboru bankowi.
    Na początku lutego dostałem odpowiedź, że przepraszają, że wymienili kartę
    dla mojego dobra, itp. pierdoły.
    Na przeprosiny zaproponowali zwolnienie z opłaty rocznej (chociaż
    wystarczyło zerknąć w moje obroty, i zobaczyliby że i tak nigdy się na nią
    nie załapuję).
    O podwojeniu zwrotu z zakupów nie było słowa, chociaż w necie już na
    początku roku pojawiały się plotki.

    Kolejna ciekawostka, jest taka, że w przypadku już rozliczonych okresów
    trzeba się upomnieć w postaci reklamacji.

    Wiwo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1