  • Data: 2012-06-21 20:15:20
    Temat: Re: [Rajfi] Rezygnacja z karty
    Od: osa <o...@g...pl.ee> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-21 19:51, wiatrak pisze:

    > A jak zastrzegłeś? Przez www? Bo moze lepiej zastrzec telefonicznie. Czy
    > rozmawia się wtedy z ludzkim interfejsem?

    Przez www... i już zaczynam żałować. Właśnie zaczynam redagować pisemko
    gdzie złożę dyspozycję nieprzysyłania nowej w miejsce zastrzeżonej wraz
    z wypowiedzeniem umowy. W drodze z pracy podrzucę pismo do oddziału.

    Oczywiście nadal nie mogę pobrać historii rachunku, potwierdzeń operacji
    ani wyciągów w PDF bo są dane przypadkowe... tak jakby podpięli na stałe
    PDFy testowe bo na przykład data księgowania to 'dsascd'.