  • Data: 2012-06-23 15:17:55
    Temat: Re: [Rajfi] Rezygnacja z karty
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "wiatrak" js471o$9c4$...@n...news.atman.pl

    > Bo było 1,99. Od czerwca jest 4,0.

    Dzięki.

    -=-

    -- Ile to kosztuje?
    -- 5 złotych.
    -- A to?
    -- 7 złotych.
    -- Chciałbym zobaczyć coś droższego.
    -- Może to?...
    -- Ile kosztuje?
    -- 11 złotych.
    -- A jakieś najdroższe dobro?
    -- Chce pan zobaczyć?
    -- Tak.
    -- Nie ma problemu, zaraz przyniosę lustro, aby mógł pan się sobie przyjrzeć. ;)

    -=-

    Już wiem, że:

    -- programów do pokazywania współrzędnych GPS jest cała masa
    -- przesyłanie tychże do komputera jest łatwe, ale
    -- przesyłanie tychże ciurkiem do komputera już nie jest wcale łatwe
    -- szukanie samochodu na parkingu to problem masy ludzi
    a programów wspomagających szukanie jest cała masa
    -- cSIPsimple nie jest wcale simplem, dzięki czemu
    można go dostosować do rzeczywistości
    -- offlajnowe programy TV Trwam można oglądać na smartfonie,
    ale jakoś onlajnowego programy tejże TV nie potrafię...
    -- Amerykanie to źli ludzie, bo nie chcą naszego gazu
    (który łupać można i 300 lat) bo wolą kolaborować z Rosjanami
    -- wkrótce oślepnę ;) (albo wyśpię się -- wybór należy do mnie)

    -=-

    Smartfon to jednak coś cudownego!!!!
    Jeszcze żeby tak sciurkować słanie współrzędnych do netbooka,
    wrzucić tam googlastą mapę offlajnową i móc orientować się
    w przestrzeni na dużym ;) ekranie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'