  • Data: 2007-10-12 17:55:27
    Temat: Re: [Rajwajzen] KK Dookola Swiata
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Beniowa napisał(a):
    > PS. Z gazetki reklamowej Raiffeisena dowiedzialem sie, ze planowane jest
    > kolejne (czwarte ?) ubezpieczenie tej karty - od fraudow w sieci,

    To troche bezsensu, bo takie cos powinno byc darmowe. Przynajmniej dobre
    banki zawsze takie sytuacje rozpatruja na korzysc klienta.

    > PPS. A co ciekawe nie da sie "zdalnie" zrezygnowac z tej karty - probowalem
    > zastrzegac, i zlozylem dyspozycje niewznawiania, Pan w r-linii dyspozycje
    > przyjal, ale potem oddzwonila r-Pani i powiedziala, ze nie ma takiego trybu
    > i ze karta jest juz do mnie wyslana, nawet jak jej nie chce... Na pytanie,
    > jak w takim razie moge zrezygnowac, udzielila mi SOA#3 ("Trzeba pojsc do
    > oddzialu").

    Ja wyslalem wypowiedzenie listem poleconym (ZPO - za potwierdzeniem
    odbioru zeby wiedziec, kiedy dotarl). Umowa jest juz "wypowiedziana"
    i nie mam dostepu online. Tak wiec da sie, a pani opowiadala bzdury.
    Zreszta w ten sposon da sie rozwiazac/zalatwic wiekszosc sprawe.

    --
    Mithos