  • Data: 2009-05-27 12:04:42
    Temat: Re: Ranging kk według Open Finance
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

    b...@g...com wrote:

    > (...) plusem aliora jest chyba podglad transakcji (nie mam kk w aliorze
    > takze nie wiem jak ten podglad wyglada). no i przelewy w aliorze dosc
    > tanie.

    zalezy do czego ludzie tych przelewow potrzebuja. jak np. do placenia
    rachunkow (podczas gdy kasa lezy na oszczednosciowym), to lepsza oferte
    ma citi (0% prowizji na zdefiniowane przelewy za uslugi). podglad online
    zaksiegowanych transakcji i wyciagow citi tez ma. jak dla mnie,
    to ten ranking jest mocno naciagany :)