  • Data: 2009-09-23 04:40:35
    Temat: Re: Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Wrz, 23:55, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Czy wszystkie? Raczej nie. Oznaczałoby to, że osoba sprawna po
    > nauczeniu się języka migowego ma możliwość podjęcia bardzo dobrej pracy.
    > Z uwagi na to, że nie słyszałem, aby ludzie masowo uczyli się tego
    > języka, nie wydaje mi się to realne.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Sadzisz, ze jedynym kryterium decyzji uczyc sie czegos badz nie jest
    kwestia przyszlych profitow finansowych?

    A moze na fakt, ze niewielu ludzi uczy sie migac ma wplyw to, ze jest
    to dosc trudne [dlatego mniej ludzi zostaje inzynierami robotyki niz
    kasjerami w markecie, chociaz to pierwsze jest stosunkowo bardziej
    poplatne] i malo "spopularyzowane" [swiadomosc tego, ze taki jezyk
    jest, ze mozna sie go uczyc i wykorzystac komercyjnie jest w
    spoleczenstwie niewielka].