    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
    Date: Wed, 23 Sep 2009 00:28:50 -0700 (PDT)

    On Sep 23, 9:14 am, pwz <d...@d...pl> wrote:
    > BK pisze:
    > (...)> Jesli chodzi o "bank dla niepelnosprawnych" oceniano przygotowanie
    >
    > (...)
    >
    > 1. Przeczytałeś mój drugi post? To przeczytaj.

    Przeczytalem. Tak sa w oddzialach stanowiska przy ktorych sie stoi,
    ale sa i takie przy ktorych sie siedzi. Dla osoby dla wozku jest wiec
    mozliwosc obslugi w normalnych warunkach - nie przy stanowisku
    stojacym.

    > 2. Czy ON to tylko ON ruchowo?
    > pwz

    Nie. Ale taka metodologie przygotowal TNS OBOP [bo to chyba oni robili
    badania dla newsweek'a], ze sprawdzone zostanie dostosowanie oddzialow
    i pracownikow oddzialow do obslugi osob niepelnosprawnych ruchowo, a
    nie np. systemu bankowosci internetowej do potrzeb osob niewidomych.

    Czy to swiadczy, ze wszystkie banki z TOP3 posmarowaly? Czy to znaczy,
    ze Alior posmarowal [zwlaszcza, ze w tej dziedzinie, o ktora masz
    najwieksze pretensje akurat wygral ING, a nie Alior].