    From: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ranking ROR-ów w Wyborczej
    Date: Wed, 3 Apr 2002 12:30:29 +0200

    news:a8ehmn$nhg$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "AMRA"

    > poza

    Ja bym powiedzial (na swoim przykladzie) ze czesciej sie wplaca gotowke na
    swoje konto niz wykonuje przelewy, ktorych autorzy rankingu naliczyli cos ze
    4 w miesiacu. Dobra obsluga zlecen stalych (nie w Forisie, rzecz
    jasna...;-)) zalatwia sprawe.

    Nie trzeba. Mozna wrzucic do bankomatu.

    > tak dawno nic nie wplacalem gotowka, ze az sprawdzilem w ich TPiO - i co:
    > BRAK PROWIZJI od wpłat gotówkowych na rzecz osób fizycznych (nie
    > prowadzącymi działalności gospodarczej) - czyli ZERO!

    A o jakich "ich" mowisz?
    PKo BP - oczywiscie ze zero.
    Fortis - oczywiscie ze problem, bo po pierwsze b.malo placowek.
    A mowa byla tu o dostepnosci...

    > Ciesze sie z poparcia :-)

    Oj, widac...;-))

    --