  • Data: 2003-05-25 19:00:55
    Temat: Re: Ranking bezpieczeństwa kart bankowych
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 May 2003 19:09:06 +0200, n...@p...onet.pl wrote:

    >Po lekturze strony Wojtka Frabińskiego
    >http://www.kartybankowe.net/bezp-f.html
    >
    >Wyszedł mi taki ranking jakości ubezpieczeń kart bankowych:
    >
    >1. Diners Club
    >2. CitiBank
    >3. Pozycja do wzięcia :)))
    >4. DB24, Pekao, PKO BP

    Pekao ma ubezpieczenie do 1h wstecz i to drogie wiec tu raczej bym go
    nie umiescil. Co do reszty poczatku zgoda :).

    >5. Lukas, mBank i reszta
    >6. nieobsadzone
    >7. karty nieubezpieczone

    Tu by trzeba sie dokladniej wglebic, najpierw beda raczej karty z
    limitem ubezpieczenia rownym limitowi karty, potem z limitem scisle
    ograniczonym (ale zalezy tez od przyznanego limitu co lepsze).

    Co do Amexa to w tabeli jest tylko Amex Millennijny, postaram sie
    dodac karty bezposrednio od Amexa.

    Swoja droga ciekawe jak to wszystko zmieni sie po wejsciu w zycie
    ograniczenia z ustawy o EIP (150 Euro).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730