    From: "berdycz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raport Bankier.pl o Kartach
    Date: Thu, 19 Dec 2002 19:47:45 +0100

    Użytkownik "Marek J" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:att3kg$la1$1@news.onet.pl...
    > Jeżeli banki nie zmienią swojego podejścia, to nie wróżę wielkiego rozwoju
    > rynku kart kredytowych w Polsce, zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę

    Aby karty kredytowe w Polsce się masowo przyjęły po pierwsze ludzie muszą być
    zamożniejsi, a kredyt tańszy.
    Nie oszukujmy się, ale wielu świadomych posiadaczy KK nigdy nie korzysta z kredytu -
    zawsze zmieści się GP.:-)

    A , że ludzie wolą gotówkę...
    Ja też mając wiele kart najwięcej ilościowo płace gotówką. Bo najwięcej zakupów robię
    na drobne kwoty poniżej 100zł.
    Gotówkę przyjmują wszędzie. Jej użycie jest proste.

    Obsługa kart bankowych jest rozpowszechniona tylko w aglomeracjach.
    Ani wioski ani małe miasteczka nie używają masowo kart.

    Baaaa... Sieć hipermarektów macro cash & carry nie przyjmuje płatności zwykłymi
    kartami.
    A tam są naprawdę duże obroty.