  • Data: 2002-12-20 09:27:58
    Temat: Re: Raport Bankier.pl o Kartach
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janko" napisał:

    > musi byc dobre dla mnie.
    >
    > to proste jest :-) - lepszy to taki, który zdobędzie istotny udział w
    > rynku - np. porównywalny z Citi.

    To znaczy, ze dajmy na to BMW jest gorsze od FIATA, bo ma mniejszy udzial w rynku ?
    ;-))))
    I takim niewinnym stwierdzieniem -pewnie nieswiadomie- polepszyles humor wlascicielom
    fiacikow (takze maluchow, bo tez maja wiekszy udzial w rynku niz np. mercedes)
    ;-))))))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek /zawiedziony -myslalem ze DC, to dobra karta, a sie okazuje ze to zwykly szajs