  • Data: 2002-12-20 13:12:14
    Temat: Re: Raport Bankier.pl o Kartach
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > To co piszesz jest smutne, ale prawdziwe. Smutne jest to że dla ludzi karta
    > jest kawałkiem plastiku do wyciągania banknotów ze ściany, że ludzie wolą
    > nosić wór pieniędzy niż kartę, że wolą stać w kolejce do bankomatu i zaraz
    > potem wydać wybrane pieniądze niż bezpośrednio zapłacić w sklepie kartą, że
    > dziennikarze telewizji czy radia sieją ferment wokół kart nagłaśniając do
    > granic absurdu każde nadużycie kartowe (dlaczego nie zawiadamiają z takim
    > rozgłosem o każdej popełnionej kradzieży gotówki czy o każdym fałszywym
> [...]
    Czekasz na kartę kredytową mbanku!! A czy zastanowiłeś się ile ten kredyt
    będzie Cie kosztował. Jak sobie dobrze policzysz, to na pewno zrezygnujesz.
    Kiedys dostałem ofertę od City założenia karty kredytowej. Policzyłem i
    oniemiałem. Aktualnej ich oferty nie znam (moze ktoś poda) ale sądzę, że dużo
    się nie zmieniło. Poza tym wybieranie gotówki kartą kredytową lub typu charge
    jest szaleństwem (np. w Lukasie 3%, min 4,5zł). Trzeba więc miec co najmniej
    dwie karty lub trzy karty. a to wszystko kosztuje. Społeczeństwo jest biedne.
    Pozdrowienia Tensor1.