  • Data: 2005-03-13 23:43:35
    Temat: Re: Raport z BIK - pare pytan
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otrzymalem wlasnie ww. raport i mam pare pytan:
    > 1. Co oznacza "Wskaznik zgody konsumenta" ktory sie kilkukrotnie pojawia?

    A oto cytat z odpowiedzi na moje pytanie do BIK jakiś czas temu:
    "Wskaźnik zgody konsumenta zawiera informację czy klient banku zgodził się
    na przekazywanie swoich danych osobowych poza sektor bankowy. Jednakże
    wszystkie dane jakie są w naszej bazie nie są udostępniane innym
    instytucjom, jedynie bankom, które maja podpisaną umowę z BIK S.A."

    pzdr
    Mariusz