  • Data: 2009-11-06 13:38:57
    Temat: Re: Re:
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hd1229$36l$1@inews.gazeta.pl...

    > Można też podejrzewać, że wypowiedzią swą chciał 'zaistnieć' w
    > publikatorach i
    > kręgu osób zainteresowanych tym problemem (bankiści, drobni ciułacze).
    >
    > Można też przypuszczać, że na swym aktualnym stanowisku zarabia na tyle
    > sporo,
    > by nie dbać o groszowe odzyski haraczu belkowego.
    >
    > Może, wreszcie, mierzy na uzyskanie jeszcze intratniejszej posadki, np.
    > doradcy w odpowiednim resorcie ministerialnym ;-)

    Masz rację, nie ma co gdybać. Tym niemniej, z pewnością nie
    zrobił dobrej reklamy sobie, ani swojej firmie. Wiesz, ci faceci
    doradzają firmom za ciężkie pieniądze i od jakości ich porad
    zależą czasem miliony złotych, które firma zapłaci lub nie, np.
    w postaci kar ;)

    Więc zanim poszedł do mediów, mógł się chociaż zorientować
    czym jest fascynujące zjawisko podatku zryczałtowanego, bo
    teraz klienci jego firmy mogą się zastanawiać, czy doradził im
    równie dobrze jak nam! ;p

    Troche się wyzłośliwiam, ale ten pan podniósł mi wczoraj
    ciśnienie, więc troche mu się należy :)