eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2011-12-07 15:58:02
    Temat: Re: Re:
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    " Anna Kozłowska" napisał:
    > Witam serdecznie,
    > Informacje na temat działania Digipassu znajdzie Pan tutaj
    > http://www.bgzoptima.pl/pomoc/digipass_demo/default.
    aspx
    > Jeśli urządzenie się zepsuło i żadne operacje na nim nie odnoszą skutku,
    > proszę o kontakt pod mailem który znajdzie Pan pod poniższym linkiem:
    > www.bgzoptima.pl/media/default.aspx,
    >
    > Pozdrawiam,
    > Anna Kozłowska,
    > Zespół Prasowy BGŻOptima


    Dziękuję za informację

    Po wieeelu próbach udało mi się przed chwilą dodzwonić na Waszą infolinię i
    po rozmowie z miłą panią dowiedziałem się, że mój digipass mogę już
    "skasować" a zostanie mi przysłany nowy/sprawny.

    Co do aktywacji urządzenia: wszystko wykonywane było zgodnie z instrukcją na
    pudełku z Digipassem.
    A że się zepsuł, to widocznie ... zwykły pech. :-)

    Pozdrawiam
    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1