  • Data: 2002-04-23 06:18:37
    Temat: Re: Re[2]: Multibank - Brawo
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie to wlasnie nie jest ok. Uwazam ze po wyborze rachunku
    > powinny byc dostepne wszystkie opcje go dotyczace a nie lazenie gdzies
    > i szukanie.

    Kwestia przyzwyczajenia.
    W mBanku przeciez nie masz od razu historii - tylko musisz pokilkac troche -
    a i tak teraz jest nackane tego wszystkiego (jak oni sobie poradza z KK ????
    :) Pewnie karty dodadza zamiast Netk@rty - wlasnie nie pamietam ona byla???
    Bo mam ja normalnie w Jestem - a ona chyba do Ja tylko?

    Co do historii rachunku - tak mysle - w Fortisie tez trzeba klikac - i
    wybierac ktory rachunek jak ma sie ich kilka (np zlotowki + walutowy).

    W BZWBK podobnie ze zaznacza sie racjhunek i pozniej historia dane
    szczegolowe...