    From: "titus_andronicus" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: Bank chce wyłudzić...
    Date: Mon, 09 Jan 2006 11:48:51 +0100

    >Jak już ktoś miał do czynienia z "instytucjami zaufania publicznego" to
    >moĹźe i
    >racja ale dla nowych mniej doświadczonych klientów to będzie lepsze
    >rozwiązanie.
    >
    >zch
    >
    >PS. Gdyby wcześniej czytał tą grupę to bym pewnie trzymał się od
    >bankĂłw z
    >daleka.
    >A tak to teraz musze sprawdzać czy przypadkiem nie pojawiała się nowa
    >opłata
    >(oczywiście nie doczytana przeze mnie) pilnować terminów i ciągle być
> [...]
    Biedaku, ty byłbyś szczęśliwy dopiero w Korei Północnej.
    Tam i myśleć nie trzeba, i czytać nie trzeba umieć, i banków nie ma, i
    kodowanie nie powoduje tylu kłopotów...
    A jak każdy grosz się liczy, to po co tracisz czas i pieniądze na zabawy w
    internecie?

    Pozdr. jk
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl