eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: .Re:CICIBANK a rezygnacja z KARTY KREDYTOWEJ
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2004-12-22 17:40:48
    Temat: Re: .Re:CICIBANK a rezygnacja z KARTY KREDYTOWEJ
    Od: "Mojche Swartz" <n...@c...net>


    "Huba" <l...@v...pl> wrote in message
    news:dae7bcad.0412220634.7b05aea6@posting.google.com
    ...
    > Witaj,
    >
    > Miałem identyczny "problem" ale obsługa w Citibanku jest wpaniała

    Twoja historia jest po prostu wzruszajaca....malo sie nie poplakalem ze
    smiechu, szczegolnie jako posiadacz karty Visa Gold od 4 lat za ktora nota
    bene nie place nic. Serwis Citibanku to najgorsze dno. Ich system obslugi
    konta przez internet to wrecz ponizej najnizszych standardow. Ciagle awarie,
    pomylki itp. Coz, prestiz powiadasz?....watpliwy....



  • 2. Data: 2004-12-22 20:36:20
    Temat: Re: .Re:CICIBANK a rezygnacja z KARTY KREDYTOWEJ
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>


    > Twoja historia jest po prostu wzruszajaca....malo sie nie poplakalem ze
    > smiechu, szczegolnie jako posiadacz karty Visa Gold od 4 lat za ktora nota
    > bene nie place nic. Serwis Citibanku to najgorsze dno. Ich system obslugi
    > konta przez internet to wrecz ponizej najnizszych standardow. Ciagle
    > awarie, pomylki itp. Coz, prestiz powiadasz?....watpliwy....
    masochista, 4 lata upokorzeń na własne życzenie...
    a nie lepiej podziękowac im za współpracę i poszukac lepszego banku ?



  • 3. Data: 2004-12-22 21:51:45
    Temat: Re: .Re:CICIBANK a rezygnacja z KARTY KREDYTOWEJ
    Od: "Mojche Swartz" <n...@c...net>


    "Seba" <b...@w...gazeta.pl> wrote in message
    news:cqclr1$9bm$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Twoja historia jest po prostu wzruszajaca....malo sie nie poplakalem ze
    >> smiechu, szczegolnie jako posiadacz karty Visa Gold od 4 lat za ktora
    >> nota bene nie place nic. Serwis Citibanku to najgorsze dno. Ich system
    >> obslugi konta przez internet to wrecz ponizej najnizszych standardow.
    >> Ciagle awarie, pomylki itp. Coz, prestiz powiadasz?....watpliwy....
    > masochista, 4 lata upokorzeń na własne życzenie...
    > a nie lepiej podziękowac im za współpracę i poszukac lepszego banku ?

    Nie place im za konto gold ani zlotowki, wiec tylko dlatego to trzymam, ale
    od jakiegos czasu prawie nie korzystam, bo serwis jest zenujacy....



  • 4. Data: 2004-12-23 02:32:37
    Temat: Re: .Re:CICIBANK a rezygnacja z KARTY KREDYTOWEJ
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Czesc

    >> Miałem identyczny "problem" ale obsługa w Citibanku jest wpaniała
    >
    > Twoja historia jest po prostu wzruszajaca....malo sie nie poplakalem
    > ze smiechu, szczegolnie jako posiadacz karty Visa Gold od 4 lat za
    > ktora nota bene nie place nic. Serwis Citibanku to najgorsze dno. Ich
    > system obslugi konta przez internet to wrecz ponizej najnizszych
    > standardow. Ciagle awarie, pomylki itp. Coz, prestiz
    > powiadasz?....watpliwy...

    Uwazam, ze karta citka to jedyna karta ze swietnym serwisem w Polsce.
    Dostalem Vise Gold w roku 99, dwa lata temu zamienilem na srebrna i jestem
    zachwycony ta karta. Serwis inetowy jest nieco toporny ale daje mi
    wszystkoco potrzebuje.

    pzdr
    wkg


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1