  • 1. Data: 2004-12-22 13:59:07
    Temat: Izabela Mościcka odchodzi z Kredyt Banku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jak poinformowała Izabela Mościcka, z końcem roku, po prawie 4 latach
    pracy, kończy swoją misję w Kredyt Banku. W liście skierowanym do prasy
    rzeczniczka prasowa Banku nie wyjaśniła przyczyn odejścia, ani swoich
    przyszłych planów zawodowych.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,7988

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2004-12-22 14:47:03
    Temat: Re: Izabela Mościcka odchodzi z Kredyt Banku
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracy, kończy swoją misję w Kredyt Banku. W liście skierowanym do prasy
    > rzeczniczka prasowa Banku nie wyjaśniła przyczyn odejścia, ani swoich

    Z całym szacunkiem dla Ciebie i Pani Izabeli, ale mam wątpliwości, czy to jest
    akurat news na pl.biznes.banki. Może bardziej na pl.biznes.pr. Bo podejrzewam,
    że 99% czytelników nie miała pojęcia, że rzecznikiem KB jest właśnie ta Pani.

    No dobra, czepliwy jestem :-)
    Z okazji zbliżających się Świąt wybaczam to wzajemne piarowskie picie z
    dziubków.
    Nie dziękuj Amra...

    Jacek

  • 3. Data: 2004-12-22 14:51:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Zadbaj o swoje pieniądze!
    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w
> [...]
    > podejrzewam,
    > że 99% czytelników nie miała pojęcia, że rzecznikiem KB jest właśnie ta

    Eee to nie wiesz, ze tego typu zmiany zawsze duzo oznaczaja?
    Tak jak swego czasu w BPHu?

  • 4. Data: 2004-12-22 14:58:48
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Eee to nie wiesz, ze tego typu zmiany zawsze duzo oznaczaja?
    > Tak jak swego czasu w BPHu?

    Rozumiem, że wiesz, ale powiedzieć jeszcze nie możesz? :-)
    A możeby tak do prnews dodać jakiś dział a'la Gala? Kto, z kim i dlaczego tak
    krótko?

    jacek

  • 5. Data: 2004-12-22 15:14:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > A możeby tak do prnews dodać jakiś dział a'la Gala? Kto, z kim i dlaczego
    > tak
    > krótko?

    Jest w planach :) Sie robi.

  • 6. Data: 2004-12-22 16:00:47
    Od: "Kula" <k...@K...pl>

    > Jak poinformowała Izabela Mościcka, z końcem roku, po prawie 4 latach

    Zamurowało mnie.
    Pewnie wiesz że idzie do pewngo super-internetowego xbanku i będzie
    tłumaczyc dlaczego przelewy podrożeja o 100%?
    Jeśli tego nie wiesz to na pewno powinieneś

  • 7. Data: 2004-12-22 16:07:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Zamurowało mnie.
    > Pewnie wiesz że idzie do pewngo super-internetowego xbanku i będzie
    > tłumaczyc dlaczego przelewy podrożeja o 100%?
    > Jeśli tego nie wiesz to na pewno powinieneś

    Ooo znowu Ty :) To jak z tymi dwiema rzeczami, o ktore Cie pytalem?
    Bo w tej chwili to zaczynasz trollowac...

  • 8. Data: 2004-12-22 16:30:42
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-22 17:07 Michał 'Amra' Macierzyński said the following:
    [...]

    > Ooo znowu Ty :) To jak z tymi dwiema rzeczami, o ktore Cie pytalem?
    > Bo w tej chwili to zaczynasz trollowac...

    Czas was rozsądzi :-) i google :-)

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 9. Data: 2004-12-22 16:33:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Czas was rozsądzi :-) i google :-)

    No ja wlasnie i o jedno i o drugie sie pytalem.
    skoro dowiedzial sie z banku - to powinien dowiedziec sie i czasu
    wprowadzenia podwyzki. Wiec?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2004-12-22 16:53:18
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 22 Dec 2004 15:47:03 +0100, "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >No dobra, czepliwy jestem :-)
    >Z okazji zbliżających się Świąt wybaczam to wzajemne piarowskie picie z

    A ja sie jeszcze poczepiam
    "kończy swoją misję"
    noz k... mac, misjonarka jedna

    G. nie trawiacy korporacyjnej nowomowy