  • Data: 2006-06-01 15:31:41
    Temat: Re: Re: Fundusze inwestycyjne, gdzie najłatwiej, najta niej?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2006.05.31.22.10.20.857238@wp.pl

    > 2%(od 10kPLN, 1,5% od 50kPLN) ) za
    > nabycie, przy odkupieniu po normalnym okresie
    > inwestycji prowizji już nie ma. Jak ktoś chce, kupowac w dołku i
    > sprzedawac za chwilę to Arka faktycznie nie jest dla niego.

    .. ani dla osoby aktywnie pilnujacej kapitalu. Lub aktywnie
    inwestującej (w dołkach) Znajoma "wychodzac" w odopwiednim
    momemcie w maju urchoniła w SEBie 14%. Faktycznie, mozna to
    przeczekac i liczyc ze straty fundusz (kiedyś) odrobi.
    Kwestia podejscia. Tak, wiem, dluga perpsektywa czasowa itp
    przy inwestowaniu w FA, tylko jesli zachowujac zdrowy
    rozsadek mozna miec 60% zysku zamiast 45% robiac konwersje
    w odpowiednim momencie?

    BTW: pisałem o cudach z wyceną, no cóż, polecam lekture:
    http://fundusze.wp.pl/OID,11468469,POD,7,a,2,b,3,wid
    ,8328401,opinie.html?T%5Bpage%5D=2&T%5Bpage%5D=2&red
    ir_url=http%3A%2F%2Ffundusze.wp.pl%2FPOD%2C7%2Ca%2C2
    %2Cb%2C3%2Ctyp%2C3%2Cwid%2C8328401%2Cindex.html%3F

    7dni poślizu od zlecenia do dnia WYCENY.. Bez komentarza..

    PS. Sam korzystam (choc sa to kwoty drobne) z DWSu, Skarbca
    Citi, korzystalem z SEBa.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.