  • Data: 2006-06-01 19:55:51
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne, gdzie najłatwiej, naj ta niej?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski napisał(a):

    [...]

    > .. ani dla osoby aktywnie pilnujacej kapitalu. Lub aktywnie
    > inwestującej (w dołkach) Znajoma "wychodzac" w odopwiednim
    > momemcie w maju urchoniła w SEBie 14%. Faktycznie, mozna to
    > przeczekac i liczyc ze straty fundusz (kiedyś) odrobi.
    > Kwestia podejscia. Tak, wiem, dluga perpsektywa czasowa itp
    > przy inwestowaniu w FA, tylko jesli zachowujac zdrowy
    > rozsadek mozna miec 60% zysku zamiast 45% robiac konwersje
    > w odpowiednim momencie?

    Tyle że fundusze się nie bardzo nadają do spekulacji. O ile komuś się uda
    'wstrzelić' z konwersją przed głębszą korektą, czy dołkami, to ok. Jednak
    jeżeli nie, to tak naprawdę nie przewidzisz, czy wycofasz się przed głębszym
    dołkiem, czy wręcz odwrotnie - tuż przed odrobieniem strat. :)

    Mi się też raz udało trafić konwersją tuż przed dużymi stratami, ale to był
    przypadek raczej. :)

    --
    Wojciech Bancer