  • Data: 2003-03-19 10:05:56
    Temat: Re: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Mar 19, 2003 at 10:45:54AM +0100, Bartol Partol wrote:

    >Place, bo to kosztuje. Dlaczego ktos ma mi cos dawac za darmo? No chyba

    Wiesz, placisz bo oni chca abys placil. A kosztuje tyle ile sobie
    wymyslili.

    Jakos takie same przelewy z multi, mbanku, rb i kupy innych bankow
    (tfu, nawet z citi) sa bezplatne.

    >ze przy okazji zarabia na czyms innym, to mozna pojsc na jakas wymiane.

    Nie, to nie tylko tak. To rowniez bilans kosztow wlasnych, wychowania
    klientow etc. W przypadku inteligo sadze nawet ze to drugie.

    >Czasy rozdawania sie koncza, chociaz patrzac na to co wyprawiaja
    >komuchy, to chyba wracamy do realnego socjalizmu :-(((, co pewnie wielu
    >amatorow darmochy ucieszy. :-P

    Rozdawania? Od kiedy niepobieranie oplat dodatkowych to rozdawanie?

    >Inteligo jest OK, bo ma bardzo przyzwoita i sensownie bezpieczna obsluge
    >przez Inet, VE ktora mozna placic w Inecie, obsluge przez SMSy i do tego
    >obsluge przez telefon - aplikacja SIM toolkitowa na kartach Plusa. A
    >oplaty mnie wala. Stac mnie.

    Mnie tez by bylo stac, tylko ... bank zarabia na mnie wystarczajaco
    duzo (vide mbank - ok, oferta skromniejsza, ale wiekszosc uslug
    bezplatna) zeby jeszcze mi kazac doplacac do podstawowych czynnosci.

    Bajery w rodzaju smsow to ja se daruje, i tak za duzo dostaje,
    aplikacje na karcie sim mam w RB, telefon tez.

    A jesli chodzi o walace Cie oplaty ... znasz powiedzenie ze
    oszczedzaja bogaci?

    --

    --w