  • Data: 2002-08-30 04:49:02
    Temat: Re: Re: Jak PKOBP naciąga klientów
    Od: ab <b...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sprawdź w regulaminie jakie są zasady wydawania karty visa electron i czy
    > nie jest ona przypadkiem obowiązkowa

    W regulaminie SUPERKONTA (z ich www) jest tylko to:
    "Karty bankowe są wydawane posiadaczowi SUPERKONTA."

    Nic nie mówią o trybie wydawania i obowiązkowości.

    W informacjach o wydawaniu karty (też na www) jest:
    "Otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego jest
    równoznaczne z możliwością otrzymania międzynarodowej karty
    PKO Ekspres. Posiadaczem karty może zostać posiadacz lub
    współposiadacz rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego."

    Mowa jest o możliwościach, nie zaś o obowiązku.

    --
    Pisząc do mnie, usuń cyfry z adresu.