eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Konto za zero" PKO BPRe: Re:"Konto za zero" PKO BP
  • Data: 2022-10-30 13:11:31
    Temat: Re: Re:"Konto za zero" PKO BP
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2022-10-30 o 10:25, Dawid Rutkowski pisze:
    > sobota, 29 października 2022 o 23:21:20 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    >> W dniu 28 paź 2022 o 17:15, trybun pisze:
    >>
    >> E>> O haczyki warto pytać grupkę przed zawarciem umowy.
    >>
    >> t> Dokładnie tak jest.
    >> W dniu 28 paź 2022 o 15:34, trybun pisze:
    >> t> Na obecną chwilę spełniam
    >> t> ich warunki a za utrzymanie konta pobierają normalnie opłaty
    >>
    >> Trudno określić, czym są tu normy... ;)
    >
    > Jak to trudno, nie żyłeś przez ostatnie 7 lat?
    > Przecież skarbonka to "1st bank of pisiorstwo".
    > Normy "dojnej zmiany" - wmawiamy debilom, że "obniżamy podatki/opłaty", po czym
    kroimy jeszcze więcej.
    > Debile sądzą, "że tak się należy".
    > Nawet jak nie sądzą, to popsioczą w domu/na grupie, ale reklamację boją się złożyć.
    > A jak który złoży, to oddadzą, ew. nawet "komputerowo przeproszą" - a resztę rżnąć
    będą dalej.

    To nie ostatnie 7 lat - to taki model działania.
    Na przykładzie kilku osób starszych i swoim śmiało mogę powiedzieć,
    że ten bank, żeruje na niechęci niektórych (głównie tych starszych)
    klientów do zmian.
    Mój ojciec orientował się jakie opłaty musi ponosić - część z nich
    minimalizował -
    korzystał z dobrodziejstw technicznych (do poziomu karty płatniczej,
    zleceń płatniczych)
    ale konta na inne nie chciał zmienić, bo to trzeba iść do oddziału,
    a to problem, bo słabo słyszy i kontakty z infolinią są upierdliwe a
    zakładanie nowego to też może trzeba gdzieś na jakąś infolinię dzwonić,
    potem zmieniać zlecenia więc niech zostanie tak jak jest.
    Ja miałem to konto od początku lat dziewięćdziesiątych - bo nie było
    wtedy specjalnie wyboru. Miało kilka zalet, ale jak stało się problemem,
    to je po prostu zamknąłem - tak jak kilka innych, które stały się płatne.
    Większość ludzi starszych nie zamyka rachunków, tylko trwa przy nich.
    Natomiast model dojenia takiego klienta jest wspólny dla wszystkich banków.
    Ostatnio pisałem, że zaskoczyła mnie kolejka do kasy w Aliorze w
    oddziale naziemnym
    (chciałem wybrać trochę waluty w gotówce) i tam byli ludzie tacy 50+ więc
    za chwile im się też nie będzie chciało z tym nic robić a doić już się dają,
    bo co przyszli do oddziału z jakimiś płatnościami skoro jest sieć?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1