    From: schen <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: Ranking ROR-ów w Wyborczej
    Date: Sat, 06 Apr 2002 16:17:52 +0200

    Monika Pipolinowa wrote:

    > Jakos obsluga do mnie nie przemawia [gburowaci jacys].

    Zalezy gdzie :-)
    W oddziale, gdzie mam konto to tylko kasa jest za szyba, a sprawy
    zalatwia sie siedzac w fotelu. Obsluga mloda i usmiechnieta. Ale zdaje
    sobie sprawe, ze to moze byc wyjatek. W innym oddziale straszy:
    naburmuszone baby za pancernymi szybami patrza sie na ciebie ciezkim
    wzrokiem, jakby mowily "czego ty tu znowu chcesz, do jasnej ..."