    From: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: Re: podpis dwa razy prosz?....
    Date: Thu, 21 Nov 2002 10:32:30 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@mdaczewski.it.usr.onet.pl

    In article <2...@d...pingwin.waw.pl>,
    w...@p...waw.pl says...

    > Euro wogole jest super. Niedlugo beda kserowac DO. Albo przy kasie
    > bedzie informacja dzisiaj promocja - zakupy tylko z jednym dokumentem
    > ze zdjeciem (na codzien z dwoma).

    Ja ostatnio kupowalem w Euro. Placilem oczywiscie karta.

    Pani poprosila o dokument ze zdjeciem. Na co odpowiedzialem ze nie
    posiadam, ale ze zdjecie jest na karcie. Pani nie bardzo chciala to
    zaakceptowac poprosilem wiec o przyjscie kierownika, i zeby po drodze
    wzial ze soba umowe z centruma autoryzacyjnym oraz telefon bo bedziemy
    dzwonic. Pani powiedziala ze nie wygladam na oszusta wiec nie potrzebuje
    juz dokumentu.

    K.

    PS. A w Barcelonie we FNAC'u tez trzeba miec dokument przy platnosci
    karta - nawet za jeden CD :)