    From: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: mBank mnie zlewa :-(
    Date: Wed, 11 Jun 2003 22:01:38 +0200

    >Jak sobie zablokowales z wlasnej winy
    jakiej winy??? specjalnie!

    >to sobie zadzwon na infolinie i
    >odblokuj. NIe wymagaj aby MBank jeszcze doplacal do rozmowy telefonicznej za
    >Twoje niezdarstwo.
    To po cholere to oddzwanianie tam maja?

    >Bo za takich niedorajdow jeszcze wprowadza oplate za prowadzenie rachunku a
    >ja sobie tego nie zycze.
    czep sie koles i mnie nie wkur...
    ZABLOKOWALEM DLA BEZPIECZENSTWA WLASNEGO!
    NIE CHCEM GO ODBLOKOWAC-MAM INNA SPRAWE!
    Jak sie mam z nimi kontaktowac skoro oni nie chca ze mna, a mam u nich
    nie mala sumke... pare srednich krajowych... zreszta to nie istotne.

    Tobie powinni wprowadzic oplate za prowadzenie rachunku, skoro tak
    piszesz!