  • Data: 2012-11-24 10:48:55
    Temat: Re: Real schodzi na psy ;-)
    Od: czikolatino <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 21:06:02 UTC+1 użytkownik ls napisał:
    > W takich przypadkach nie zmienialem kasy, tylko kasjer dzwonil po pomoc i >
    pojawiala sie pani, ktora przechodzila z nim cala sciezke: ja dostawalem > kaske,
    a on nabywal tajemna wiedze.

    Oczywiscie masz racje, pod warunkiem ze kasjer umie wezwac pomoc, a nie rozglada sie
    rozpaczliwie w rozne strony. Po drugie kolejka nie jest zachwycona taka zwloka :)

    > Ale takie klopoty to byly z rok temu i juz dawno nie mialem do czynienia z
    > niekumatym kasjerem.

    Oj w Realu na kasach jest duza rotacja, ciagle nowe twarze widze (mieszkam niedaleko
    wiec z nie jednej kasy jadlem chleb), zatrudniaja osoby z lipnym szkoleniem i jak
    przyjdzie ktos z rachunkiem do zaplaty to jest problem, albo zaplata bonami,
    doladowanie telefonu, a z cashbackiem w szczegolnosci. Staram sie chodzic do stalych
    kasjerow ale czasem kolejka u nich wieksza i czlowiek sie pokusi przetestowac nowego
    :D