eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReal schodzi na psy ;-)Re: Real schodzi na psy ;-)
  • Received: by 10.49.48.41 with SMTP id i9mr960186qen.36.1353750536106; Sat, 24 Nov
    2012 01:48:56 -0800 (PST)
    Received: by 10.49.48.41 with SMTP id i9mr960186qen.36.1353750536106; Sat, 24 Nov
    2012 01:48:56 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-3.ams.xs
    news.nl!ecngs!feeder.ecngs.de!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.
    185.11.MISMATCH!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-m
    e.highwinds-media.com!i9no9652648qap.0!news-out.google.com!gf5ni15231894qab.0!n
    ntp.google.com!i9no9601637qap.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegro
    ups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 24 Nov 2012 01:48:55 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <k8okv9$us0$1@news.icpnet.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=159.205.200.119;
    posting-account=8czDgwgAAADjBm-Gu-lb0kSTcDtH-eUO
    NNTP-Posting-Host: 159.205.200.119
    References: <k8ifkr$q7l$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <2...@g...com>
    <5...@g...com>
    <3...@g...com>
    <k8lgkf$g51$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <5...@g...com>
    <9...@g...com>
    <k8okv9$us0$1@news.icpnet.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: Real schodzi na psy ;-)
    From: czikolatino <a...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 24 Nov 2012 09:48:56 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:583300
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 21:06:02 UTC+1 użytkownik ls napisał:
    > W takich przypadkach nie zmienialem kasy, tylko kasjer dzwonil po pomoc i >
    pojawiala sie pani, ktora przechodzila z nim cala sciezke: ja dostawalem > kaske,
    a on nabywal tajemna wiedze.

    Oczywiscie masz racje, pod warunkiem ze kasjer umie wezwac pomoc, a nie rozglada sie
    rozpaczliwie w rozne strony. Po drugie kolejka nie jest zachwycona taka zwloka :)


    > Ale takie klopoty to byly z rok temu i juz dawno nie mialem do czynienia z
    > niekumatym kasjerem.

    Oj w Realu na kasach jest duza rotacja, ciagle nowe twarze widze (mieszkam niedaleko
    wiec z nie jednej kasy jadlem chleb), zatrudniaja osoby z lipnym szkoleniem i jak
    przyjdzie ktos z rachunkiem do zaplaty to jest problem, albo zaplata bonami,
    doladowanie telefonu, a z cashbackiem w szczegolnosci. Staram sie chodzic do stalych
    kasjerow ale czasem kolejka u nich wieksza i czlowiek sie pokusi przetestowac nowego
    :D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1