  • Data: 2008-12-09 12:00:18
    Temat: Re: Realne oprocentowanie overnight w aliorze
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Gru, 12:45, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:561a66c1-2304-4de8-872d-a09a003ef8b8@
    i24g2000prf.googlegroups.com...

    > Zapytam wiec ponownie - jakie jest wg Was (super znawcow
    tematu)realneoprocentowanie(w stosunku rocznym) tej lokaty?

    > A zresztą, niech ci będzie: 5,6536% efektywnie rocznie, bez belki i bez
    > uwzględniania groszowych zaokrągleń.

    Na chwile obecna zaczyna sie zgadzac, ale wtedy kiedy to pisalem to
    niebardzo. Od dzisiaj (albo wczoraj) lokata overnight w Aliorze
    dotyczyla tylko dni _roboczych_, wiec w jednym tygodniu byla zakladana
    cztery razy - z pn-wt, wt-sr, sr-czw, czw-pia.

    Ponizej link do strony z kesza, w ktorym wyraznie napisano ze lokata
    dotyczy dni roboczych:
    http://74.125.77.132/search?q=cache:kYl4vdErzQkJ:zap
    raszamy.aliorbank.pl/konto_z_lokata_nocna.html+konto
    _z_lokata_nocna&hl=pl&ct=clnk&cd=3&gl=pl&client=fire
    fox-a

    Obecnie juz tego nie ma, ale jakis to mnie nie dziwi :P

    --
    str