  • Data: 2009-05-13 09:50:10
    Temat: Re: Realny Madryt
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lech Wałęsa nie zamierza odcinać się od partii kontrowersyjnego
    > irlandzkiego milionera Declana Ganleya. Były prezydent negocjuje warunki
    > swojego występu na kolejnym zjeździe Libertas -

    Pytanie zasadnicze, kto to jest ten Ganley ?.

    "[...] oto Salon, który bliski był już ustanowienia oficjalnego kultu Lecha
    Wałęsy jako kolejnego skarbu narodowego, został nieprzyjemnie zaskoczony
    jego wizytą w Rzymie na mityngu partii Libertas, kierowanej przez Declana
    Ganleya. Jeszcze najważniejsi cadykowie głosu nie zabrali, ale prorocy
    mniejsi, w rodzaju Władysława Frasyniuka, czy Jacka Żakowskiego nie ukrywają
    rozgoryczenia - bo tylko tym można wytłumaczyć opinię wygłoszoną przez red.
    Żakowskiego, że "Wałęsa przeszedł na stronę Kremla". Przypomina mi to
    deklarację pułkownika Kwaśniewskiego ze Studium Wojskowego UMCS w Lublinie,
    który w marcu 1968 roku oświadczył, że "każdy żołnierz, który nie wykona
    strzelania, będzie uważany za agenta Bundeswehry". Redaktor Żakowski daje w
    ten sposób wyraz swoim podejrzeniom, iż Declan Ganley może być ruskim
    agentem, bo dorobił się na handlu z Gazpromem. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/