eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja KK?Re: Reklamacja KK?
  • Data: 2010-04-06 18:10:08
    Temat: Re: Reklamacja KK?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek <j...@g...pl> dared to write:
    > Witam,
    > Bedac na wczasach dokonalem zakupu w jedynm ze sklepow przy uzyciu KK
    > Multibanku.
    > Poniewaz to co zakupilem wyslalem poczta to dopiero po otrzymaniu
    > przesylki w domu zauwazylem,
    > ze to niedokladnie jest to co oczekiwalem.
    > Kontakt ze sprzedajacym mam ograniczony, wiec zastanawiam sie czy moge
    > w jakis sposob
    > zadzialac by towar zwrocic a pieniadze odzyskac?!
    > Czy mozna cos wskorac przez MultiBank a moze przez Vise?
    >
    > Na infolinii Multi dostalem info ze musze sie skontaktowac ze
    > sprzedawca,
    > jednak ta odpowiedz mnie nie zadowala...

    Jesli towar jest niezgodny z umowa (np nie dziala tak, jak sprzedawca reklamowal),
    mozesz zwrócic w ramach rekojmi. Zauwaz, ze towar musi byc niezgodny z umowa (opisem,
    reklama itd.), a nie z Twoimi oczekiwaniami.

    W niektórych krajach organizacja platnicza udziela gwarancji, ze zakupiony towar jest
    zgodny z umowa; jesli nie jest, a sprzedawca odmówi uznania reklamacji, organizacja
    zwraca pieniadze. Jest (bylo) tak na pewno w Wlk Brytanii; szukalem, czy jest tak
    samo w PL na visa.pl, ale nic nie znalazlem. Warto dowiedziec sie w banku, czy
    Visa/MC udziela takich gwarancji w PL.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1