eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja kartowa PKP IntercityRe: Reklamacja kartowa PKP Intercity
  • Data: 2006-10-17 19:47:22
    Temat: Re: Reklamacja kartowa PKP Intercity
    Od: gn <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gdyby się dało zwrócić bilet bez straty dla firmy, tak jak każdy zwykły towar, to
    nie byłoby problemu, jednak bilet, w miarę zbliżania się terminu podróży, traci
    wartość, bo kolei będzie go trudniej sprzedać gdy jest mało czasu do wyjazdu i oni
    powinni mieć prawo do rekompensaty. To dotyczy wszelkiego rodzaju biletów
    niewykorzystanych z winy kupującego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1