eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja nie swojej platnosci w Multi - epilogRe: Reklamacja nie swojej platnosci w Multi - epilog
  • Data: 2008-03-01 15:35:15
    Temat: Re: Reklamacja nie swojej platnosci w Multi - epilog
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 1 Mar, 15:06, PZ <p...@i...pl> wrote:
    > krzysztofsf wrote:
    > > On 29 Lut, 13:07, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > >> Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w
    wiadomościnews:fq8nbd$9gb$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...> Tak czy inaczej widac, ze Multi rozpatruje takie reklamacje na korzysc
    > >>> klientow. Innymi slowy kolejny + dla tego banku.
    > >> ale z tym czasem przegieli - ciekawe jakby to przebiegało gdyby kwota była duża
    >
    > > Ciekawe jak takie reklamacje wygladaja dla transakcji zdalnych nie
    > > wymagajacych autoryzacji przeprowadzonych karta debetowa a nie
    > > kredytowa - na srodkach klienta lub powodujace niedozwolone saldo
    > > debetowe w chwili wykonania.
    >
    > Witam
    >
    > Mi w Londku jakos dziwnie skroili cala karte - zlota visa z citi. Bank

    Tak. Citi ma OK podejscie do KK.

    Ale ja akurat sie pytalem o karty debetowe .
    MBank wprowadza teraz mozliwosc placeniem nimi w necie i ciekawe, jak
    beda rozwiazywane podobne problemy.
    Szukam jak wyglada to w innych bankach (Inteligo, BZWBK, Polbank)
    gdzie takie platnosci sa od dawna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1