  • Data: 2008-03-01 14:06:45
    Temat: Re: Reklamacja nie swojej platnosci w Multi - epilog
    Od: PZ <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf wrote:
    > On 29 Lut, 13:07, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    >> Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w
    wiadomościnews:fq8nbd$9gb$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...> Tak czy inaczej widac, ze Multi rozpatruje takie reklamacje na korzysc

    > Ciekawe jak takie reklamacje wygladaja dla transakcji zdalnych nie
    > wymagajacych autoryzacji przeprowadzonych karta debetowa a nie
    > kredytowa - na srodkach klienta lub powodujace niedozwolone saldo
    > debetowe w chwili wykonania.
    Witam

    Mi w Londku jakos dziwnie skroili cala karte - zlota visa z citi. Bank
    zadzownil sie spytal co sie dzieje. Kilka podchwytliwych pytan. Potem
    przyszla paczka dokumentow, tylko podpisac reklamacje.

    Odnosnie splat, to ja zaplacilem, bo byly na wyciagu, ale na nastepnym
    mialem niezla nadplate :)

    pzdr
    pz