  • Data: 2009-10-10 12:53:05
    Temat: Re: Reklamacje karciane
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Blokady to nie problem, obciazenia to nieco inna sprawa.
    >
    > Typowa procedura przewiduje jednak uzyskanie oswiadczenie klienta
    > (takie, ktore mozna komus pokazac). Chyba ze sprawa jest oczywista,
    > ale samo istnienie kilku obciazen na ta sama kwote nie oznacza
    > oczywistego bledu/fraudu.

    A jaki to problem udostepnic formularz do wypelnienia on-line na stronie
    dla zalogowanego klienta?
    Login / haslo wystarcza dla obrotu środkami na koncie a dla
    zareklamowania transakcji / obciążenia już nie?
    To samo dot. infolinii, - klient zweryfikowany, może być dodatkowo
    nagrany.

    Całe to utrudnianie ma IMO jeden złodziejski cel - żeby się klientowi
    odechciało brnąć przez procedury reklamacyjne (poniżej progu jego
    tolerancji)!
    W żadnym regulaminie banku nie czytałem warunku posiadaniania drukarek,
    faksów, skanerów oprogramowania do nich - jako niezbednego warunku do
    złożenia reklamacji.

    Ciekawe czy takie wymogi kwalifikują się na jakąś skargę do...???

    --
    Pozdrowienia!
    M.