eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacje karcianeRe: Reklamacje karciane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "sTav" <m...@b...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Reklamacje karciane
    Date: Sat, 10 Oct 2009 14:53:05 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <haq0n9$9h0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hanf4b$sbb$1@nemesis.news.neostrada.pl><hanpnn$tk5$1@news.onet.pl>
    <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: coq42.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1255179817 9760 83.31.196.42 (10 Oct 2009 13:03:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Oct 2009 13:03:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:504947
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Blokady to nie problem, obciazenia to nieco inna sprawa.
    >
    > Typowa procedura przewiduje jednak uzyskanie oswiadczenie klienta
    > (takie, ktore mozna komus pokazac). Chyba ze sprawa jest oczywista,
    > ale samo istnienie kilku obciazen na ta sama kwote nie oznacza
    > oczywistego bledu/fraudu.

    A jaki to problem udostepnic formularz do wypelnienia on-line na stronie
    dla zalogowanego klienta?
    Login / haslo wystarcza dla obrotu środkami na koncie a dla
    zareklamowania transakcji / obciążenia już nie?
    To samo dot. infolinii, - klient zweryfikowany, może być dodatkowo
    nagrany.

    Całe to utrudnianie ma IMO jeden złodziejski cel - żeby się klientowi
    odechciało brnąć przez procedury reklamacyjne (poniżej progu jego
    tolerancji)!
    W żadnym regulaminie banku nie czytałem warunku posiadaniania drukarek,
    faksów, skanerów oprogramowania do nich - jako niezbednego warunku do
    złożenia reklamacji.

    Ciekawe czy takie wymogi kwalifikują się na jakąś skargę do...???

    --
    Pozdrowienia!
    M.
    marmro.homeip.net



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1