  • Data: 2013-11-12 00:09:34
    Temat: Re: Reklamy banków w TV
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "sqlwiel" 528128fd$0$2290$6...@n...neostrada.pl

    > Zasada Pareto:
    > 1) 80% potencjału (np intelektualnego) należy do 20% populacji (i odwrotnie - to
    jest właśnie motłoch)

    Moim zdaniem myli się ten, kto uważa innych ludzi -- za głupców?
    Za głupców IMO można uważać, ale nie za nierozumnych/bezrozumnych.

    IMO banki mają swoje cele w reklamach.
    BGZ daje reklamę w TV, zatrudnia ludzi i wiewiórki, ;)
    po czym blokuje możliwość przyjęcia moich pieniędzy,
    dzięki czemu nie płaci mi 2 razy po 50 orzeszków...

    Do tego daje digipasy, choć za chwilę oferuje już SMSy.

    -=-

    Ludzi można uważać za głupców, ale nie za istoty bezrozumne.
    Zdecydowana większość z tych głupców potrafi liczyć %% lokat
    czy debetów, ale zamiast ciułania woli cierpliwe oczekiwanie
    na wielką kasę. Jedni ludzie tej wielkiej kasy doczekają się
    kiedyś -- inni nie doczekają się. :)

    -=-

    BGZ (jak każda ,,osoba'' wybiera -- może dać zarobić aktorom
    lub ludziom takim jak ja. Czy można dziwić się bankowi, gdy
    ten woli związać się z aktorem, zamiast z niemal nieżywym
    człowiekiem? Wiara w Boga (biedni i nieszczęśliwi są szczególnie
    miłowani przez Boga, zatem inwestowanie w nich daje Boże
    błogosławieństwo) jest dobra na plakatach wyborczych, na
    wiecach czy pochodach, ale nie w tak zwanym prawdziwym życiu?

    Mille wolał nie naliczyć mi około 100 PLN za debet?
    Tak -- wolał tak liczyć, aby debet trwał 7 dni, choć równie
    dobrze mógł tak policzyć, że debet by trwał 10 dni. :) Ale
    Mille dał mi coś jeszcze -- nie tylko rezygnację z obciążenia
    mnie tą opłatą. :) Zrezygnował z pobrania opłaty impresyjnej,
    choć przegapiłem termin wypowiedzenia (znalazł rozwiązanie
    satysfakcjonujące mnie), dał limit na 40 kPLN, ale dał mi
    coś jeszcze... Dał mi informację, którą potwierdził
    tak zwany czas. :) (dał radę, której trafność mogę
    potwierdzić/stwierdzić teraz)

    Citi także zrezygnował z pobrania opłaty za spóźnioną spłatę kredytówki. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'