  • Data: 2011-03-10 10:16:20
    Temat: Re: Rentowność OFE
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 11:02:27 +0100, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "root"

    > Przestań pieprzyć.
    >
    > Istotne jest
    >
    > 1) wpłata
    > 2) stan kasy
    >
    > a nie jakieś chore teorie i naciagane wyliczenia

    Chciałeś, żebym podał ci RENTOWNOŚĆ OFE, a nie STAN KASY, podałem 8,1%. Nie
    podoba Ci się. Dowiedz się najpierw jak się definiuje RENTOWNOŚĆ a potem
    każ komuś coś liczyć. Nic nie naciągałem, a wyliczenia nie są chore.

    Narobiłem się przy tym, żeby to było jak najbardziej dokładne ale Ty mi się
    do gardła rzucasz. Mnie nikt za to nie płaci a powinni. Chce człowiek
    wytłumaczyć jak się to liczy, ale w tym pieprz... kraju będa nawet głosować
    czy 2+2 jest 4 czy może 3,5. Pierd...lę to. Licz se sam swoją rentowność
    jak tam chcesz.