  • Data: 2011-01-31 10:01:21
    Temat: Re: Rewelacyjny system Meritum
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:69c051cb-6f59-4f35-8495-15a0875e738d@w7g2000pre
    .googlegroups.com...
    Chwaliliście tu tak Meritum, że to taki porządny system i że działa
    bez problemu... Więc nie wpadłem na to, że on jest jeszcze bardziej
    offline, niż większość banków w Polsce.

    Przelew między własnymi kontami (wewnętrzny) zlecony po 19:00 jest
    realizowany dnia następnego i co ciekawe, środki się pojawiają od razu
    na tym drugim koncie, ale nie dostajecie odsetek, ani na rachunku z
    którego przelewacie, ani na docelowym, po prostu dzień w plecy.

    Wychodzące przelewy na zewnątrz też są realizowane super, bo do 13:30,
    a potem system idzie spać...

    Rewelacja!

    Oczywiście pretensję mam do siebie, bo nie wczytywałem się w
    regulamin, ale dobrze sobie zdawać z tego sprawę.

    Do tej pory wydawało mi się, że działa prawie online.
    Ale dziś rano o 8-ej kilka przelewów między własnymi rachunkami o 9-tej
    jeszcze było oczekujących.
    Coś się stało ?
    P.G.