  • Data: 2005-12-08 13:46:41
    Temat: Re: Rewolucja cenowa - Superkonto PKO BP
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gralak wrote:

    > pogubiłem się w tych kombinacjach. czy może ktoś potwierdzić, czy
    > dobrze to rozumiem? otóż mamy:
    >
    > - Inteligo - wiadomo co

    Wiadomo :-)

    > - PKO Inteligo - dawny oddział internetowy PKO z Bydgoszczy

    Nie. Klienci z Bydgoszczy (dawne e-PKOBP) zostali przymusowo "zmigrowani"
    do Inteligo (tego wiadomo co) :-)

    > - ....... (nie znam nazwy) - dostęp przez net do zwykłych rachunków

    Ależ znasz, tylko o tym nie wiesz :-) To jest właśnie PKO Inteligo. Taka
    mała schizofrenia dopóki Inteligo (to wiadomo co) nie zostanie wchłonięte w
    całości :-)

    > a jeśli tak to po ch...oinkę utrzymują PKO Inteligo? nie lepiej by go
    > w którąś stronę zmigrować?

    PKO Inteligo nie będzie "migrowane" - to tylko nazwa dostepu do netu przez
    szczęśliwych posiadaczy Superkonta. Raczej Inteligo (to wiadomo co) zostanie
    docelowo "pożarte".

    przyszłość/ Woody Allen