  • Data: 2013-02-06 08:06:12
    Temat: Re: Rewolwer u fajanasiarzy - kolejna ściema?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 Feb 2013 06:41:50 +0100, TrzyLinie napisał(a):

    > Czy Armagedon, który wywołasz, objawi się przed 5 marca?

    Możesz się odprężyć i wyluzować; jaki kraj, taki armagedon. Leszek będzie
    skubnięty na kwotę, którą pewnie nosi w lewej kieszeni, więc Getin Holding
    S.A. nadal będzie miał się dobrze.

    > Kurcze, czytam grupę od roku, raz czy dwa opisałem jakąś sztuczkę,
    > która pozwala uzyskać przewagę nad bankiem, kilka razy skorzystałem
    > też ze sztuczek opisanych przez innych.

    A ja wyłuskałem tu kiedyś jedną cenną informację między wierszami, i, w
    ramach rewanżu, napisałem swoje w podobnym stylu.

    > Nie rozumiem ludzi, którzy
    > zatajają takie sposoby uzyskiwania przewagi nad bankiem.

    Paaanie, daj pan spokój. Półgroszówki, moneybacki po kilkadziesiąt złotych,
    wiewiórki et consortes, stówka za otwarcie konta - można pogaworzyć, czemu
    nie. Sam zamieściłem tu kilka informacji otwartym tekstem. Natomiast przy
    comiesięcznym skubaniu na kwoty większe, niż średnia pensja w tym kraju,
    optyka bardzo się zmienia.

    > Moim zdaniem otwartość pomogłaby eliminować "szulerskie" banki.

    Ale ja nie chcę eliminacji Getinu, potrzebuję właśnie nowy monitor, a oni
    chcą mi go kupić.

    AK