  • Data: 2002-03-26 22:16:46
    Temat: Re: Rezerwacje na credit card
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MichalL" <m...@n...isn.pl> writes:

    > Sankcja miala byc taka, ze jezeli nie zaplace na miejscu to pieniadze za
    > zarezerwowane noclegi zostana zciagniete z karty.
    > Ciekaw jestem jak to chcieli zrobic. Podalem numer karty Inteligo. Na
    > rachunku bylo jakies 1,5 zlotego.

    Zwyczajnie, obciazyliby karte, na rachunku mialbys debet, ktory Inteligo
    zapewne pokryloby z innego rachunku (albo, co gorsza, nie pokryloby,
    i liczyloby wysokie odsetki od nieuzgodnionego debetu).

    Ew. obciazyliby karte, Inteligo odrzuciloby obciazenie, i by dochodzili
    po swojemu albo zapewne odpusciliby.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator