  • Data: 2009-04-01 23:30:13
    Temat: Re: Rezygnacja z Amexa Gold w Mille
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    news:gr0n34$g9j$1@news.wp.pl...
    > "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message

    > A to ciekawe... czy okreslili kwote albo czas przez jaki mialby
    > obowiazywac ten money back? Gdyby mi to zaproponowali to moze bym
    > zostal z Mille i nawet korzystal, bo mam sentyment do Amexa ;).
    > MK

    Nie korzystaj z karty przez 3-4 miesiące to się pewnie odezwą. U mnie pani
    rozpoczęła z tekstem, "co jest przyczyną, że od 3 miesięcy nie korzystam z
    karty", więc pewnie to jest pewnie ta granica, po której im się lampki
    zapalają.
    Czasu promocji zabij mnie nie pamiętam jaki to był okres. Wydaje mi się że 3
    miesiące, a na pewno nie mniej.