  • Data: 2009-07-13 08:19:20
    Temat: Re: Rezygnacja z KK mBanku kontra opłata roczna
    Od: michaça <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Paweł teraz bardzo łatwo można korzystać z VC bez oplat
    witam,
    podpinam sie do watku
    mam KK w mBanku gdzie pierwszy, niepelny okres rozliczeniowy to 16-20.10.2008
    (date zamkniecia cyklu mam na 20-tego) a karta wazna jest do
    31-10-2011
    moje pytanie jest trywialne:
    - do kiedy (niech bedzie wlacznie) musze zrezygnowac z tej karty aby uniknac
    oplaty rocznej za nastepny rok?
    a) czy 60 dni wczesniej?
    b) czy 30 dni wczesniej?
    wczesniej od czego? 20.10.2009 (20 - bo to data zamkniecia cyklu?) a moze rok
    uplynie 16.10.2009 (data aktywacji karty) a moze 31.10?

    prosze o odpowiedz w postaci 8 cyfr i dwoch kropek np:

    14.08.2009

    pozdrawiam,
    michal