  • Data: 2011-01-05 09:13:28
    Temat: Re: Rezygnacja z mBanku
    Od: "ttt" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Postanowiłem zrobić noworoczne porządki również w kontach bankowych i
    > polikwidować niepotrzebne. Pierwszy do odstrzału idzie mBank. I teraz
    > praktyczne pytanie: czy wysłanie pisma z wypowiedzeniem umowy o
    > prowadzeniu
    > rachunków bankowych definitywnie kończy moje kontakty z tym bankiem, czy
    > może trzeba osobno wypowiadać otwartą umowę produktową, karty itd. ?
    >
    > pozdrawiam

    Wg mnie jesli masz i konto i karte kredytowa to na to sa dwie osobne umowy i
    kazda musisz wypowiedziec. Jesli to jest jednak karta debetowa powiazana z
    kontem to najpewniej wypowiedzenie konta w zupelnosci wystarczy. To jest
    jednak moje zdanie, na ktorym nie nalezy sie opierac. Najlepiej w tej
    kwestii zadzwonic do zrodla, czyli na infolinie mBanku.