  • Data: 2012-02-02 13:30:37
    Temat: Re: Rezygnowal ktos z KK mbanku ostatnio?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jgclgf$asr$...@n...news.atman.pl

    > Migdaly... czemu nie?
    > Orzeszki ziemne tez bardzo kaloryczne - chyba bardziej
    > no i w Lidlu sa po 2zl z groszami puszka, a... i karta mozna placic ;P

    W Auchan też mogę kartą. Nie chcę już sklepów, gdzie nie honorują kart.

    > w Biedronce jest popcorn za 1,90 ale musisz miec majatek w portfelu !
    > - w Multikinie za taka ilosc kasuja x10 :]

    Kukurydza?! We Francji farmerzy palą to świństwo w piecu, jak olej opałowy. :)

    > Zawsze mozesz poskrzypiec na butach

    Nie jestem wirtuozem!

    > - wlasnie wrocilem do domu. -22 i fajnie skrzypi ;)

    To gdzie Ty mieszkasz? W Suwałkach?
    Czy może w Tomaszowie, u Ewy Demarczyk bądź Zygmunta Koniecznego?
    A może masz jakieś konszachty z Palikotem -- w Biłgoraju też było zimno...

    > jedynie drapanie szyb potrafi wqrwic przy takiej temperaturze

    Mój ojciec miał garaż, ale wolał drapać. :)
    Niektórzy lubią. :)

    > a co nektorych .... zdechly akumulator :D

    Trzeba naładować bardzo niskim prądem. :)

    No właśnie -- mam kupić OC...
    Do 08 lutego...
    Na OC też starczy drobnych... ;)

    Może nawet poleję kartą kredytową. :)

    > wskazanie komputera boli mniej o 4% zwracane przez Meritka

    Ja raz nie wyrobiłem się i zapłaciłem 2 złote...

    > I tym optymistycznym akcentem zycze dobrej nocki ;)

    Do nocy daleko...

    > Pozdro

    Zdrowia nigdy dosyć. :)

    --