eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRobię opłaty (czynsz, prąd, gaz, kablówka... itp.) przez internet. Mam konto › Re: Robię opłaty (czynsz, prąd, gaz, kablówka... itp.) przez internet. Mam konto
    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Robię opłaty (czynsz, prąd, gaz, kablówka... itp.) przez internet.
    Mam konto
    Date: Sat, 08 Jul 2006 10:00:43 -0500

    Poot wrote:
    > Robię opłaty (czynsz, prąd, gaz, kablówka... itp.) przez internet. Mam
    > konto
    > w PKO BP Inteligo i mam w związku z tym parę pytań.
    > Czy rubryka "Adres odbiorcy" podczas przelewu w PKO Inteligo jest wymagana?
    Sprawdź.
    Jak przejdzie bez, to znaczy, że nie. Proste?

    > Co wpisywać w rubryce "Tytuł przelewu"?
    Tytuł przelewu.

    Za co płacisz.
    Nr faktury zwykle jest wystarczający.
    Jeśli nie ma to coś co zidentyfikuje za co to jest, np. za co, za jaki
    okres, jakis numer klienta itp itd.

    > Czy wystarczy wpisać tam numer z kodu kreskowego?
    Jak bym zaczal od tego co wyzej, a jak jeszcze zmiescicsz, to mozesz.
    I tak tego nikt nie bedzie uzywal.

    Duze firmy mają indywidualne konta dla kazdego klienta, wiec i tak nikt
    tego nie sprawdza. Pieniadze lądują po prostu na tweoim koncie i saldo
    ma się zgadzac.
    Mniejsze i tak księgują to ręcznie, wiec kupa cyferek pani i tak nic nie
    powie.