  • Data: 2010-04-21 20:48:50
    Temat: Re: Rosja autorem zamachu ?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Charlie delta <c...@g...com> pisze:
> [...]
    gow-quot-,artykul...

> [...]
    > określana jest jako "zagłada antyrosyjskich przywódców politycznych i
    > wojskowych w kraju wroga""- pisze Global News. Według portalu za
    > kamuflaż dla tej operacji miało służyć wysunięcie natychmiast oskarżeń
    > pod adresem polskich pilotów o spowodowanie tzw. błędu ludzkiego.
    >

    > koniec cytatu
    >

    > rano nie było kilku ciał, podobno uległy unicestwieniu, przed chwilą
    > reuters podał że wszystkie ciała są zidentyfikowane i w piatek powrócą
    > do Ojczyzny, do bliskich, w międzyczasie, dzisiaj do Moskwy poleciała

    Uważaj bo jedną z dobrych linii obrony jest prowokowanie z premedytacją
    "nadgorliwych oskarżeń" które po krótkim czasie się łatwo odpiera a
    ludziska przestają wierzyć w późniejsze "mniej oszołomistyczne oskarżenia".

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Błogosławiony, kto znając swoją siłę nie krzywdzi innych.