  • 1. Data: 2010-04-21 18:05:41
    Temat: Rosja autorem zamachu ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

  • 2. Data: 2010-04-21 19:56:35
    Temat: Re: Rosja autorem zamachu ?
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

  • 3. Data: 2010-04-21 20:18:02
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

  • 4. Data: 2010-04-21 20:24:25
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

  • 5. Data: 2010-04-21 20:33:35
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 21 Kwi, 20:05, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > http://www.fakt.pl/Rumuni-quot-Putin-zlikwidowal-wro
    gow-quot-,artykul...

    cytat z artykułu:

    "Putin jest zdolny do wszystkiego"

    Zwróćmy uwagę, że premier Tusk nie zabiegał u władz rosyjskich o
    obecność Prezydenta RP na tej samej, oficjalnej uroczystości. Czy plan
    obchodów katyńskich przedstawiony przez stronę rosyjską i wystosowanie
    zaproszenia do Donalda Tuska, który ten skwapliwie przyjął, a więc de
    facto opowiedział się za rozdzieleniem uroczystości rocznicowych w
    Lesie Katyńskim na te z udziałem premiera i te z prezydentem, mogły
    mieć drugie dno?

    Rumuński portal Global News powołując się na źródła zbliżone do NATO
    zwraca uwagę, że wyjazd do Katynia stanowił wymarzoną szansę dla Rosji
    zmiany polityki zachodniego sąsiada, który jako aktywny członek NATO
    miałby u granic Rosji amerykańskie bazy wojskowe wyposażone w broń
    elektroniczną i systemy elektromagnetyczne. "Sama zaś operacja, będąca
    sprawdzianem dzielności sowieckich i rosyjskich służb specjalnych
    określana jest jako "zagłada antyrosyjskich przywódców politycznych i
    wojskowych w kraju wroga""- pisze Global News. Według portalu za
    kamuflaż dla tej operacji miało służyć wysunięcie natychmiast oskarżeń
    pod adresem polskich pilotów o spowodowanie tzw. błędu ludzkiego.

    koniec cytatu

    rano nie było kilku ciał, podobno uległy unicestwieniu, przed chwilą
    reuters podał że wszystkie ciała są zidentyfikowane i w piatek powrócą
    do Ojczyzny, do bliskich, w międzyczasie, dzisiaj do Moskwy poleciała
    minister Kopacz................................

  • 6. Data: 2010-04-21 20:48:50
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> pisze:
> [...]
    > do Ojczyzny, do bliskich, w międzyczasie, dzisiaj do Moskwy poleciała
    > minister Kopacz................................

    Uważaj bo jedną z dobrych linii obrony jest prowokowanie z premedytacją
    "nadgorliwych oskarżeń" które po krótkim czasie się łatwo odpiera a
    ludziska przestają wierzyć w późniejsze "mniej oszołomistyczne oskarżenia".

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Błogosławiony, kto znając swoją siłę nie krzywdzi innych.

  • 7. Data: 2010-04-21 20:52:20
    Od: "re" <m...@g...pl>

    http://judeopolonia.files.wordpress.com/2010/04/2.jp

  • 8. Data: 2010-04-21 21:32:15
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 21 Kwi, 22:52, "re" <m...@g...pl> wrote:
    > http://judeopolonia.files.wordpress.com/2010/04/2.jp
    >
    > --

    rany boskie...

    To jeszcze nic, w 2007 też mu silnik wybuchł, i to dwa razy.
    http://www.youtube.com/watch?v=n2_CswSKR4s

  • 9. Data: 2010-04-22 00:12:42
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Uzytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > dlaczego Tusk na to wszystko pozwala?
    >
    > kim on jest?
    >
    > http://wirtualnapolonia.com/2010/04/21/zapach-likwid
    acji/

    tusk to zwykly morderca, kazdy widzial to w jego oczach tylko nie potrafil
    nazwac. Jeszcze nie zakrzepla krew ofiar jak oglosil, ze znikla ostatnia
    przeszkoda do historycznego pojednania z Rosja i zaczal sie obsciskiwac ze
    wspólnikiem zbrodni.

  • 10. Data: 2010-04-22 07:13:30
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > dlaczego Tusk na to wszystko pozwala?
    >
    > kim on jest?
    >
    > http://wirtualnapolonia.com/2010/04/21/zapach-likwid
    acji/

    czarli, taka moja refleksja... nigdy nie kryłeś sympatii do Pana Prezydenta,
    nawet gdy to było niepopularne... czuje się teraz autentycznośc twojego żalu, a
    mimo to nie naruszyłeś Jego pamięci bluzgając na tych którzy myślą inaczej...
    chociaż mam często inne poglądy masz mój duży szacunek...